top of page
חיפוש

מכשפה? מורה? מטפלת?

עודכן: 29 באוק׳ 2023

כשאנשים שומעים מכשפה, התגובות מתחלקות ל-2 לרוב: 1. כאלה שממש עפים על זה וזה מסקרן ומגניב 2. "שרלטנות" או כל מיני מילים שלרוב קשורות בלימודי תעודה או תמרור אזהרה

בואו נעשה סדר לקח לי בערך כמעט 35 שנים לעוף על המילה הזו ועכשיו נהנת להגיד אותה גם בקול כששאלו אותי מה אני עושה, תמיד הייתי מסתבכת עם עצמי ועכשיו אני פשוט אומרת "אני מכשפה טובה".

אז מה זה אומר? בעיניים שלי , כמובן.

מישהי שמחוברת לכוחות שלה (לאט לאט, גם זה לא בא בבום וזה תהליך), כוחות ריפוי עמוקים כאלה שיש לכל אדם בערך, בפנים. מישהי שהיא אותנטית או משתדלת להיות כזו. מישהי שיש לה יכולות מולדות של לראות מעבר - מעבר למילים, מעבר לחיוך, פשוט מעבר להכל. זה אומר שאם חברה כותבת לי "בוקר טוב" אני ישר יכולה להגיד אם היא בטוב או לא. אם אדם לידי מחייך אני עדיין מסוגלת לראות את הכאב שלו או את הקשיים שלו. לא, אין לי מושג מה הם. פשוט להרגיש עמוק יותר. אנשים, ואפילו חיות. גמישות מחשבתית - יכולות שיש לילדים. לקחת סיטואציה ולהסתכל עליה מכל הכיוונים, מהנמוך ביותר ועד הגבוה ביותר. לדמיין, לשחק עם סיטואציות או סיפורים או רגשות. איך יודעת שהגעתי לנקודה? תמיד המטופלת תבכה בשלב הזה. משהו יפתח. לרוב בסשן ראשון, הממש סגורות בשני או בשלישי. אהבה - מלא אהבה. לאנשים. זה לא אומר שאי אפשר לעצבן אותי, אני עדיין אנושית. אבל תמיד יש עוד צד. הוא תמיד נוכח. גם כשאני כועסת על מישהו או משהו - עדיין אני יודעת שזה שיק


וף שלי והכל לטובתי. יכולת לקחת אנרגיה ולהתמיר אותה לחומר - למילים מעצימות, לכלים, לשיחה. זה לא מובן מאליו. זה משהו שעבדתי קשה עליו ועדיין עובדת. זה לנשום, לבדוק איך נכון להגיד את זה, באיזו דרך ואם בכלל. לשאול שאלות מדוייקות - מגיל קטן שאלתי המון שאלות. לא קיבלתי דברים כמו שהם.

עד היום זה מה שמאפשר לי ללמוד ולהתפתח.


אין מצב שאני לא לומדת משהו חדש כל יום. שום סיכוי! זו גם היכולת שלי להוביל את מי שמולי להפלת אסימונים וללמד את דרך המחשבה שלנו להיות אחרת, גמישה יותר. מכשפה מבחינתי זו מישהי שהיא אנושית ממש, אבל יש לה חיבור עמוק לעצמה. והחיבור הזה מתחזק מיום ליום. זו היכולת שלה לגעת באחרים, לאפשר להם מרחב בטוח להיפתח ובעיקר רק ממקום מעצים. אפשר להיות מתקשרת על חלל - בלי לדעת להתמיר את האנרגיה למילים,

זה מה שנקרא שרלטנות מעורבבת באגו רוחני.

אני חושבת שכל מטפל או כל אדם שעובד עם אנשים (מדריכות הורים, מדקרים, פסיכולוגים... לא חשוב. כל אחד. בין אם בעל תעודות או בעל יכולות מולדות), כל אדם צריך להתחבר לשם. ללמוד ולהתחבר לעצמו כמה שיותר. כדי שתגדל אצלו היכולת לטפל באחרים, יכולות הריפוי מתחת לפני השטח, היכולת להתבונן מעבר. זה קיים אצל כולם - אצל כל אחד הביטוי הוא אחר. והייחודיות שלי זה לעזור למצוא את מה שאתם כבר לא זוכרים שקיים.

חלקכם לא יודעים - אני לא שומעת ולא רואה "מעבר", אין לי יכולות תקשור מדהימות ואני לא מרגישה גם צורך בזה. יש לי יכולות משל עצמי וזה לגמרי מדהים! היכולת שלי להרגיש כיווץ אצל מישהו, או את האנרגיה שלו, או את הרגש שלו זו יכולת מדהימה שמלווה אותי מילדות, וסוף סוף מקבלת ביטוי כראוי אני לא רואה מתים, לא מדברת עם מתים (פעם הייתי, זה משעמם), ולא עושה מסעות בממדים אחרים.

אני בן אדם ויזואלי, ארצי, פשוט, שמאוד מאוד מתחברת לעצמי דווקא דרך החושים הפיזיים.

אז אם אתם מתחום הטיפול, וקורץ לכם להתחבר לעומק שלכם - כדי לדעת גם לדייק, להתחבר לגמישות המחשבתית הזו, לכוחות ריפוי - מזמינה אתכם ללמוד איתי! כרגע אחד על אחד, בתקווה שבהמשך זה יהפוך לקורס או בכלל אמצא שזה קצת משעמם אותי ואמצא ריגוש אחר זה מרתק, זה מעמיק, זה משדרג אותנו כמה רמות מעל. זה לא חיצוני, זה להתחבר לעצמכם, לעוף על עצמכם, להבין איפה אתם חזקים ושם לחזק עוד יותר את החוזקות.


אז יאללה, מכשפה, מורה, מטפלת.. מה זה חשוב? העיקר עפה על עצמה (על מטאטא)


26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page